Obchodní podmínky

Platné od 1. ledna 2024

1. Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé na základě smlouvy uzavřené mezi společností ETMEDI s.r.o. (dále jen „Společnost“) a klientem (dále jen „Klient“).

Kontaktní údaje společnosti:

ETMEDI s.r.o.
Sídlo: Kurzova 2222/16, Stodůlky (Praha 13), 155 00 Praha
IČO: 19098928
Datová schránka: bbyqi2u
Email: info@etmedi.cz
Telefon: +420 773 773 047, +420 773 773 048
Kancelář: Hodonín, Kasárenská 4

2. Předmět činnosti

Společnost poskytuje realitní služby zahrnující:

  • Prodej a pronájem nemovitostí
  • Vyhledávání a koupě nemovitostí
  • Odhady nemovitostí
  • Právní servis při převodech nemovitostí
  • Marketingové služby pro nemovitosti
  • Prodej developerských projektů

3. Uzavření smlouvy

Smlouva o poskytování realitních služeb se považuje za uzavřenou okamžikem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva může být uzavřena písemně nebo elektronicky.

Před uzavřením smlouvy je Klient seznámen s rozsahem poskytovaných služeb, výší odměny a dalšími podmínkami spolupráce.

4. Práva a povinnosti stran

4.1 Povinnosti Společnosti

  • Poskytovat služby s odbornou péčí
  • Informovat Klienta o průběhu realizace služeb
  • Zachovávat mlčenlivost o důvěrných informacích
  • Jednat v souladu s právními předpisy

4.2 Práva Společnosti

  • Požadovat od Klienta poskytnutí všech potřebných informací
  • Požadovat úhradu odměny za poskytnuté služby
  • Ukončit smlouvu při porušení povinností Klientem

4.3 Povinnosti Klienta

  • Poskytovat pravdivé a úplné informace
  • Hradit dohodnutou odměnu ve stanovených termínech
  • Spolupracovat při realizaci služeb

5. Odměna a platební podmínky

Výše odměny je stanovena individuálně dle rozsahu poskytovaných služeb a je uvedena ve smlouvě. Odměna je splatná na základě vystavené faktury.

U služeb spojených s prodejem nemovitosti je odměna splatná po úspěšném dokončení převodu vlastnictví.

6. Ukončení smlouvy

Smlouva může být ukončena:

  • Splněním předmětu smlouvy
  • Dohodou smluvních stran
  • Výpovědí s výpovědní lhůtou stanovenou ve smlouvě
  • Odstoupením při podstatném porušení smlouvy

7. Ochrana osobních údajů

Společnost zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením GDPR a českými právními předpisy. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“.

8. Reklamace

Klient má právo reklamovat poskytnuté služby. Reklamace musí být uplatněna písemně do 30 dnů od zjištění vady. Společnost se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího doručení.

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. ledna 2024. Společnost si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit. O změnách bude Klient informován předem.

Právní vztahy se řídí českým právem. Případné spory budou řešeny věcně příslušnými soudy České republiky.